Интернет магазин авторской одежды, обуви и аксессуаров.

КОХАТИ – ЦЕ МОДНО! Ukrainian Fashion Week, оргкомітет UFW представляє вам вечірку


Оргкомітет UFW представляє вам вечірку КОХАТИ – ЦЕ МОДНО!





КОХАТИ – ЦЕ МОДНО!
14 лютого 2012 року, 20:00
Розважальний комплекс D`Lux (Київ, вул. Грушевського, 3)

Вечірка присвячується:
виходу нової лімітованої серії етикетки «hike», яку розробила Оксани Вареньї
(ІІІ премія Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Сезони моди – погляд у майбутнє» )

За місяць до початку 30-го Ukrainian Fashion Week, оргкомітет UFW представляє вам вечірку, що у День Закоханих об`єднає Конкурс молодих дизайнерів одягу «Сезони моди – погляд у майбутнє», презентацію лімітованої серії етикетки «hike», показ Посла Моди з Німеччини Annette GORTZ, що братиме участь у EuroFashion-2012, та безліч чудових емоцій!

У програмі:
- презентація виходу нової лімітованої серії етикетки «hike», яку розробила Оксана Варенья
- показ колекції від дизайнера Оксана Варенья
- презентація ескізів від молодих дизайнерів, учасників XIII Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Сезони моди – погляд у майбутнє», що відбудеться у травні
- виступ Дмитра Монатика (X-фактор, СТБ)
- показ колекції Annette GORTZ, учасниці EuroFashion-2012 (Німеччина)
- Fashion Set (Dj Fokin & D*Lux PJ's Show)

«Сезони моди – погляд у майбутнє» та «hike» представляють!

Як відомо, бренд «hike» підтримує Конкурс молодих дизайнерів одягу «Сезони моди – погляд у майбутнє». Чотири фіналісти конкурсу, які знайшли найкраще відображення характеру бренда «hike», мали можливість розробити свій власний дизайн пивної етикетки. Число «чотири» не було випадковістю, адже дизайнери одягають бренд «hike» у нове вбрання кожної пори року. Зимовий варіант лімітованої серії етикетки «hike», презентація якої відбудеться цього вечора, розробила Оксана Варенья.

Її колекція під назвою «Ecocity» відтворює ситуацію, коли у кам’яних джунґлях сучасних міст людина стає все більш ізольованою від природного для себе середовища і все більше відчуває на собі шкідливий вплив довкілля. Основними матеріалами у колекції є трикотажне полотно (орнаментальне та гладко фарбоване) та костюмна тканина. Використано пряжу з натуральної сировини, принти нанесені екологічними чорнилами. Серед аксесуарів колекції – сумочки, базовим елементом котрих є сонячні міні-панелі, завдяки яким можна підзаряджати телефони та ноутбуки. Окрім шкіри, для виготовлення сумок використано шини після вторинної переробки.
Презентація цієї події збіглась у часі із закінченням
першого етапу чергового конкурсу "Сезони моди – погляд у майбутнє".
Із майже 100 ескізів журі відібрало 45 найдостойніших претендентів на симпатії "hike".

Гості pre-party КОХАТИ – ЦЕ МОДНО! стануть свідками "модного кохання"

Dress code: RED&BLACK

Дата публикации 14 февраля 2012



Поместить комментарий


Тема
Имя пользователя:
Комментарий: